Onze cultuur van eigenaarschap bepaalt wie we zijn en wat we doen
-
+550
werknemers in Nederland -
2
Nederlandse brouwerijen in Arcen en Dommelen -
12
distributie centers -
+250
jaar geschiedenis
“Als alles klopt - installatie, timing, samenwerking – dan voel je het”
Of het nu gaat om een bruisende strandbar of een gloednieuw stadion: Marvin van Maarschalkerweerd zorgt dat alles werkt, tot in het kleinste detail. Als Project Lead Cellar Beer bij AB InBev leidt hij technische kelderbierinstallaties van A tot Z.
"Je groeit het snelst als je jezelf blijft uitdagen"
Hoe bouw je aan een sterke cultuur binnen een organisatie die wereldwijd opereert, maar lokaal wil aanvoelen? Edmee Linssen, Head of People bij AB InBev Nederland, vertelt over het belang van eigenaarschap, de aantrekkingskracht van werken in de bierwereld en waarom een goede cultuur begint bij de juiste fit.
“Retail verandert razendsnel, en dat maakt het boeiend”
Als Retail Group Account Manager bij AB InBev is Ellen Claassens verantwoordelijk voor de samenwerking met supermarkten en groothandels. Vanuit haar rol stuurt ze een team aan, onderhandelt ze met diverse retailpartners en werkt ze dagelijks aan de zichtbaarheid en groei van iconische merken.
"Je leert het meest als je uit je comfortzone stapt"
Hoe ziet het leven eruit als je verantwoordelijk bent voor de strategische horecapartners van de grootste brouwer ter wereld? Jill Huizinga, Key Account Manager bij AB InBev, neemt ons mee in haar wereld van sterke merken, strategische gesprekken en persoonlijke drive. “Als je gelooft in wat je verkoopt, dan voelen relaties dat meteen.”
"Brouwen is een soort soep maken, maar dan met meer magie"
Van de keuken naar de ketels: voor Johan van Bussel liep de route naar zijn droombaan niet via het standaard pad. Inmiddels werkt hij als Brewing Operator bij de iconische Hertog Jan Brouwerij in Arcen, waar hij elke dag met trots de bieren brouwt die Nederland weet te waarderen.