Official Sponsor Jupiler start Jup Holland Jup campagne voor FIFA World Cup 2014

Breda - 16.04.2014

Als Official Sponsor van FIFA World Cup Brazil 2014 lanceert Jupiler de campagne Jup Holland Jup. Centraal hierbij staat het Jup Holland Jup supportershirt dat vanaf medio mei verkrijgbaar is bij aankoop van een Jupiler krat en via een kraskaartenactie bij een groot aantal Jupiler horecazaken. Van het shirt zijn drie varianten beschikbaar: oranje, wit en zwart.

In totaal verspreidt Jupiler 650.000 Jup Holland Jup shirts in Nederland. Daarnaast zullen 1.000 kroegen en 1.400 supermarkten feestelijk worden aangekleed. De campagne bestaat verder uit een tv-spot, 33cl Jup Holland Jup bierblikken en een ticketactie in week 17 bij Albert Heijn voor de wedstrijd Nederland-Spanje.

Het is inmiddels de derde editie van Jup Holland Jup. Ook bij het WK 2010 en het EK 2012 hanteerde Jupiler dit thema. Als onderdeel van AB InBev heeft Jupiler voor de Benelux Official Sponsor rechten voor FIFA World Cup 2014. Zo heeft Jupiler bij alle WK-wedstrijden van het Nederlands Elftal in Brazilië reclameborden rond het hele veld.

Official Sponsor Jupiler start Jup Holland Jup                                           campagne voor FIFA World Cup 2014