FC Eindhoven en Jupiler gaan nieuwe vijfjarige overeenkomst aan

Eindhoven - 02.09.2013

FC Eindhoven en het Belgische biermerk Jupiler hebben hun samenwerking met vijf jaar verlengd. Centraal onderdeel van de overeenkomst is de naamgeving als Jupiler Lounge van de businessruimte in het Jan Louwers stadion. FC Eindhoven zet ook de komende jaren sterk in op het uitbouwen van het business netwerk in de regio.

Kees Lepelaars, directeur van FC Eindhoven: "De spirit van Jupiler past perfect bij de frisse wind die door FC Eindhoven waait. Door creativiteit en vechtlust is Jupiler in korte tijd uitgegroeid tot een populair merk in onze omgeving en het merk speelt een actieve rol in de voetbalwereld. Met FC Eindhoven ambiëren we om in de regio een belangrijke maatschappelijke rol te vervullen. De uitstraling van Jupiler is hierbij een belangrijk bindmiddel."

FC Eindhoven en Jupiler werken via de Jupiler League onder andere samen in het Pro Supporter programma voor positief fangedrag en verantwoorde alcoholconsumptie. Op zaterdag 26 oktober ondersteunt Jupiler het 80-jarig bestaansfeest van de Eindhovense Supportersvereniging.

Foto: Horeca accountmanager bij Inbev, Cor de Baar (links) en Kees Lepelaars, Operationeel directeur FC Eindhoven proosten op de overeenkomst

FC Eindhoven en Jupiler gaan nieuwe vijfjarige overeenkomst aan