Jupiler ook komende drie jaar biermerk van Dance Valley en Dutch Valley

Jupiler & UDC

Breda - 19.06.2013

AB InBev en UDC zijn een nieuwe samenwerking van drie jaar aangegaan voor het schenken van Jupiler bier. UDC is één van de grootste festivalorganisaties van Nederland met de evenementen Dance Valley, Dutch Valley, Ground Zero, Beatloverz en Go Après-Ski. Jaarlijks trekken de festivals in totaal ruim 100.000 bezoekers.

Brian Bout van UDC over de samenwerking met Jupiler: “We zijn blij met het vertrouwen wat Jupiler uitspreekt met de contractverlenging van drie jaar. Jupiler van AB InBev past perfect bij de merken van UDC. Het merk profileert zich nadrukkelijk in dance en speelt een actieve rol op onze festivals. Zoals afgelopen twee jaar op Dance Valley en Dutch Valley met de Joe Piler Saloon, een cowboysaloon met verrassende dj acts. Ook voor de volgende editie ontwikkelen we samen met Jupiler een speciale dance area.’

Jean-Jacques Velkeniers, Marketing Director van AB InBev, de brouwerijgroep van Jupiler: “Mede dankzij de evenementen van UDC staat Jupiler nu ook op de kaart in de dancewereld. In poprock hadden we al een sterke positie met onder andere Rock Werchter en Parkpop. Met Dance Valley is Jupiler ook de komende jaren aanwezig op een van de toonaangevende dancefestivals van Nederland.”

Het spectaculaire dancefeest Dance Valley, vindt dit jaar plaats op 3 augustus in het Noordhollandse recreatiegebied  Spaarnwoude. Een week later, op 10 augustus, is ditzelfde terrein het decor van Dutch Valley met uitsluitend artiesten van Nederlandse afkomst, in diverse genres. De organisatie is ook alweer druk bezig met de organisatie van het twintigste jubileum dat volgend jaar zal plaatsvinden.

Liefhebbers van hard style dance kunnen zich op 31 augustus uitleven op Ground Zero in Bussloo, het grootste nachtfestival van Nederland. De UDC indoorfestivals vinden plaats in Sportpaleis Ahoy. Op 6 april was Ahoy het decor van Go Après-Ski, het grootste indoor Après-Ski festival van Europa. Op  16 november viert Beatloverz haar lustrum, met een mix van aanstormend talent en de internationale dj top.

Meer informatie: www.udc.nl.

Voor meer info: