Voortaan Jupiler op tap in de Effenaar

Eindhoven - 27.05.2013

Het Belgische Jupiler is het nieuwe biermerk van de Effenaar. Tijdens het concert van de legendarische countryrockzanger Steve Earle, op dinsdag 28 mei, zal voor het eerst Jupiler door de tapkranen van het Eindhovense poppodium stromen.

Jupiler was in de Effenaar al langer verkrijgbaar in de karakteristieke fles, en is nu mede door grote vraag van de bezoekers ook verkrijgbaar op tap. Effenaar interim-directeur Jos Feijen: “Dat Jupiler zich nadrukkelijk koppelt aan live muziek, versterkt onze al langlopende samenwerking met bierbrouwer AB InBev. Het merk gaat een actieve rol vervullen bij het aantrekken van nieuw publiek voor onze grote diversiteit aan programma’s.”

Jupiler wordt tevens de nieuwe naamgever van de skybox in de grote zaal. De Jupiler skybox, een uniek fenomeen onder de Nederlandse poppodia, zal een restyling ondergaan en is te huur voor exclusieve borrels, netwerkbijeenkomsten en bedrijfsuitjes.