Personaliseer een fles Hertog Jan Grand Prestige voor Vaderdag.

Breda - 17.05.2013

Op 16 juni is het Vaderdag en met Hertog Jan kun je dit jaar weer een hoogstpersoonlijk Vaderdagcadeau geven. Schenk hem een fles Grand Prestige (75cl) inclusief certificaat en brouwerijbezoek voor 2 personen. Grand Prestige is een bier dat na rijping aan smaak wint – een speciaal biergeschenk voor ervaren bierliefhebbers.

Vaderdag campagne
Verras je vader met Grand Prestige, een bier dat met de jaren aan smaak wint. Voor € 25,- bestel je via http://www.hertogjan.nl/persoonlijkefles een certificaat welke je cadeau kunt geven. Dit certificaat geeft recht op een rondleiding voor 2 personen in de Hertog Jan brouwerij én een gepersonaliseerde fles Grand Prestige (75cl) met champagnesluiting welke speciaal te rijpen is gelegd in de kelders van de Hertog Jan Brouwerij in Arcen. Deze fles is voorzien van een label met de naam van diegene voor wie het cadeau is. Een hoogstpersoonlijk en speciaal Vaderdaggeschenk.

Hertog Jan Grand Prestige
Hertog Jan Grand Prestige is een speciaalbier dat al 30 jaar in de Hertog Jan brouwerij op ambachtelijke wijze wordt gebrouwen. In 2001 zocht Gerard van den Broek een geschikte route voor een rondleiding door de brouwerij. Hiervoor moesten de kelders worden leeggeruimd. Tijdens dit werk ontdekte hij een aantal verweerde flessen bier. Hij onderzocht de flessen en proefde de inhoud. Het bier was heerlijk en deed denken aan een vintage port. Blijkbaar was de smaak beter geworden met de jaren. Dit bier verdiende het om weer gebrouwen te worden. Het werd de trots van de brouwerij: Hertog Jan Grand Prestige.

Grand Prestige wordt gebrouwen met Pilsmout, Münchner kleurmout, tarwemout en Hallertauer hop. De smaak is licht zoet met een elegant bittertje. De kleur van Hertog Jan Grand Prestige is fraai robijnrood. Deze Hertog Jan quadruppel is perfect om bijzondere momenten te vieren. Op 5 mei 2012 werd Hertog Jan Grand Prestige bekroond met een medaille in de World Beer Cup in San Diego (VS), welke organiseerd werd door de Amerikaanse Brewers Association.