Jupiler nieuwe biermerk Bloemendaalse Beachclub FUEL

Breda - 15.03.2013

Bij Beachclub FUEL in Bloemendaal aan Zee stroomt voortaan Jupiler door de tapkranen. Het Belgische pils wordt er voor het eerst geschonken tijdens SUNSET AT THE BEACH, de Grand Opening op eerste paasdag zondag 31 maart. Jupiler gaat een actieve rol spelen bij de feestbeleving in de Beachclub.

Beachclub Fuel over de samenwerking met Jupiler: “Het is een grote eer dat FUEL de primeur heeft van Jupiler op het Bloemendaalse strand. Het merk is vooral populair bij volwassenen met een actieve levensstijl en past daarom precies bij het profiel van onze bezoekers. Jupiler is heel initiatiefrijk. Zo komt er binnenkort op ons grote buitenterras een Jupiler Beachbar en helpt de brouwer ons bij het promoten van dancefeesten zoals: Sunset at the beach, Latin Lovers, Menno de Jong Solo, Classified, Grotesque, Luminosity en het altijd knallende eindfeest op 23 september.

Jean-Jacques Velkeniers, Marketing Director van AB InBev, de brouwerijgroep van Jupiler: “In tien jaar tijd is Jupiler vanuit België opgerukt naar de Randstad en andere gebieden in Nederland. Nu ons bier ook op het Bloemendaalse strand aanwezig is, kunnen we nog meer mensen er van overtuigen dat Jupilerstaat voor het beleven van mooie momenten met vrienden onder elkaar.”

Tijdens de FUEL Grand Opening  SUNSET AT THE BEACH op 31 maart luiden Richard Durand, het Duitse tranceduo Kyau&Albert, Canadees Max Graham en de Nederlandse Trance pioniers Menno de Jong en RAM het lente- en zomerseizoen 2013 dansbaar in.

Over FUEL
Beachclub Fuel  heeft een capaciteit van 2500 bezoekers en is wellicht één van de mooiste locaties aan het strand van Bloemendaal.

Fuel organiseert een grote diversiteit aan activiteiten. Daarnaast organiseert zowel publieksfeesten als zakelijke evenementen en heeft de mogelijkheid om 'last minute' te beslissen om het evenement overdekt te laten plaatsvinden. Beachclub FUEL is dagelijks geopend van 10:00 tot 00:00 uur.