Komende jaren Jupiler bier bij Breda Live

Breda - 11.03.2013

Breda Live en brouwer AB InBev hebben een meerjarige overeenkomst gesloten voor het schenken van Jupiler bier op het festival. De vijfde editie van Breda Live vindt dit jaar plaats op zaterdag 6 juli. Het evenement op het Chasséveld trekt jaarlijks 15.000 bezoekers.

Breda Live is een festival dat vrienden samenbrengt en laat genieten van de beste live acts in een sfeer die Brabantse gezelligheid ademt. Magchiel Koekkoek van Volver, organisator van Breda Live: “Jupiler hoort bij Breda en Breda hoort bij Jupiler. We verwachten dat onze nieuwe bierpartner ons festival nog sterker gaat maken. Niet alleen vanwege het grote netwerk van de brouwerij in Breda en omgeving, maar ook omdat Jupiler zich nadrukkelijk richt op pop, rock en dancemuziek en een actieve rol speelt om festivalbezoekers een geweldige dag te bezorgen.”

Voor AB InBev is Breda Live een thuiswedstrijd. Marketing Director Jean-Jacques Velkeniers: “Met ons hoofdkantoor in Breda is het fantastisch om er in hartje centrum een groots feest van te maken. Om nieuwe fans te winnen, maar ook als bedankje aan de mensen die ons merk al jaren trouw zijn. Het landelijke succes van Jupiler is uiteindelijk ontstaan in de regio Breda. “

In de eerste vier edities van Breda Live stonden artiesten als Kane, Racoon, Van Velsen en Ilse DeLange op het podium, evenals de internationaal vermaarde Bredase DJ Tiësto. De organisatie maakt op donderdag 14 maart de line-up voor Breda Live 2013  bekend en op zaterdag 16 maart start de kaartverkoop.

Komende jaren Jupiler bier bij Breda Live