Jupiler ook komende vier jaar als sponsor verbonden aan Theaterfestival Boulevard ‘s-Hertogenbosch

Breda - 26.02.2013

Theaterfestival Boulevard ’s-Hertogenbosch en het Belgische biermerk Jupiler hebben hun reeds langdurige samenwerking met vier jaar verlengd. Een vruchtbare samenwerking waarbij het mes al jaren aan twee kanten snijdt: het festival biedt een goedpodium voor de groei van het biermerk in Brabant en voor Theaterfestival Boulevard blijft het mogelijk om een uniek programma te presenteren.

In samenwerking met het festival wordt ieder jaar een exclusief muziekproject ontwikkeldwaaraan Jupiler zich aan verbindt. In 2013 zijn dat de straatmuzikanten, als onderdeel van het internationale straattheaterprogramma van Theaterfestival Boulevard. Dit jaar vindt de 29ste editie van het festival plaats  van 1 tot en met 11 augustus  2013 op diverse verrassende locaties in en rond de stad ’s-Hertogenbosch, op het bruisende festivalplein,  in de Verkadefabriek en in Theater aan de Parade. Theaterfestival Boulevard trekt jaarlijks gemiddeld 140.000 bezoekers.

Geert Overdam, directeur van Theaterfestival Boulevard: “Al sinds 1989 werkt ons festival naar volle tevredenheid samen met AB InBev, de brouwerij van Jupiler. Mede dankzij deze ondersteuning zijn wij in staat om elk jaar een kwalitatief hoogwaardig programma neer te zetten.  Uit de vierjarige verlenging van het sponsorcontract spreekt groot vertrouwen in de toekomst. Een belangrijke stap voor de continuïteit van het grootste culturele theaterfestival van Zuid-Nederland.”

Voor het Belgische Jupiler heeft de overeenkomst een dubbele betekenis. Marketing Director Jean-Jacques Velkeniers: “Jupiler is sterk in opmars in het Zuiden van Nederland. Theaterfestival Boulevard heeft een enorme uitstraling in Brabant en de rest van ons land, en is daarom een perfecte partner om met elkaar te werken aan verdere groei. Daarnaast richten we ons met Jupiler expliciet op muziek. Elk jaar ontwikkelen we samen met Theaterfestival Boulevard een exclusief  muziekproject. Zo ondersteunen we in 2013 de straatmuziek, als onderdeel van het straattheater waar Boulevard dit jaar speciale aandacht op gaat vestigen . ”