N.E.C. en Jupiler starten Pro Supporter Programma op nieuw SV-plein

Nijmegen - 24.01.2013

Zondag 27 januari 2013 gaat voorafgaand aan de wedstrijd N.E.C.-FC Groningen het Pro Supporter Programma van start. Hiermee willen business partner Jupiler en N.E.C. positief fangedrag stimuleren. De officiële start wordt verricht door Burgemeester Bruls en Rob Schevers, voorzitter van de Supportersvereniging op het Supporter Verenigings (SV)-plein.Dit plein is een initiatief van N.E.C. en de Supportersvereniging waar vanaf 1,5 uur voor de wedstrijd supporters welkom zijn om in een sfeervolle ambiance vooruit te blikken op de wedstrijd.

Positief gedrag
Bart van Ingen, commercieel directeur N.E.C.: “Het Pro Supporter Programma past uitstekend binnen onze visie #SamenBeterNEC. We hebben de afgelopen periode veel inspanningen verricht om de wedstrijdbeleving samen met o.a. onze supporters, klanten en de gemeente te verbeteren. Het is daarom ook belangrijk dat er vanaf de komende thuiswedstrijd weer een frisse pint gedronken kan worden in het stadion. Tegelijkertijd willen we onze maatschappelijke verantwoordelijkheid onderschrijven. Daarom zijn we ook enorm verheugd met het Pro Supporter Programma van onze businesspartner AB Inbev/Jupiler en Bongers Dranken. Dit in combinatie met het programma op het SV-plein maakt de weg vrij om er gezamenlijk een geweldige wedstrijddag van te maken. Niet alleen voor de wedstrijd, maar zeker ook na de 90 speelminuten”.

Verantwoord genieten van alcohol
Manisha Thakker, country director AB InBev, waar Jupiler onderdeel van uitmaakt:  “Als bierbrouwer vinden wij het zeer belangrijk om het verantwoord genieten van alcohol te stimuleren. Het Pro Supporter programma stimuleert niet alleen verantwoorde alcoholconsumptie, maar stimuleert ook positief fangedrag. Dit past naadloos aan bij  de visie van N.E.C., waar supporters centraal staan, en wat onze samenwerking nog meer ten goede komt.

Over het Pro Supporter Programma
Pro Supporter is een uniek programma dat supporters stimuleert om, door middel van een elftal tips, op een positieve en op een professionele manier achter hun club te gaan staan. Pro Supporter is geïnspireerd op het ‘Good Sports’ programma van Budweiser dat al jaren een enorm succes is in de grote sportcompetities in Amerika.

Zondag 27 januari is iedereen vanaf 15.00 uur van harte welkom op het SV-plein voor het Goffertstadion (in de gracht bij de skihut) om kennis te maken met het Pro Supporter Programma.

15.00 uur:             Opening SV-plein met o.a. Radio 024 drive in show
15.45 uur:             Interview met oud-speler
16.00 uur:             Voorbeschouwing op de wedstrijd door technische
                              staf
16.15 uur:             Vertrek naar het stadion
18.30 uur:             Nabeschouwing op de wedstrijd

Kom op tijd naar het SV-plein! Want naast een compleet programma maak je kans op prachtige prijzen en kun je er ook terecht voor heerlijke vers gebakken hamburgers, beenham en soep.