Jupiler komende drie jaar partner van Rotterdam Unlimited

Breda - 10.12.2012

Biermerk Jupiler is tot en met 2015 officieel partner van het nieuwe zesdaagse internationale city-event Rotterdam Unlimited dat komend jaar van 11 tot en met 16 juni plaatsvindt in het centrum van de mondiale stad. Het evenement komt voort uit het succesvolle Zomercarnaval en Dunya Festival en is een bron van vernieuwing op het gebied van muziek, cultuur, kunst, dans, carnaval, letteren, eten en drinken.

Guus Dutrieux, directeur van organisator Ducos Productions: “Jupiler is een sterk merk met een uitstraling die goed past bij ons evenement. Rotterdam Unlimited is een pretentieus project waarin we de enorme diversiteit aan culturen en levensstijlen van de stad bij elkaar laten komen. Op podia op het Hofplein, het Schouwburgplein en de Coolsingel. Op binnenlocaties als De Doelen en de Rotterdamse Schouwburg. En natuurlijk met de Zomercarnaval Straatparade door het centrum van Rotterdam.”

Voor AB InBev, brouwer van Jupiler, is de overeenkomst een belangrijke stap om de positie van het merk in de Randstad verder te versterken. Event Manager Frank Etman: “Rotterdam is een cruciale stad voor de groei van ons biermerk. We richten ons nadrukkelijk op muziek en cultuur met een urban karakter. Het campagnethema ‘RU in Rotterdam’ past perfect bij de spirit van Jupiler.“

Wim Noordzij, die deze sponsoring begeleidde voor Ducos Productions: “Met Parkpop werken we al 32 jaar intensief samen met de brouwer. Jupiler is een merk dat actief meedenkt om van Rotterdam Unlimited vanaf de eerste editie een succes te maken.”