Hertog Jan brengt exclusieve kalender uit

Speciaal voor bierliefhebbers: Hertog Jan 2013 kalender

Arcen - 04.12.2012

Hertog Jan brengt speciaal voor liefhebbers een exclusieve 2013 kalender uit. Het is voor het eerst dat Hertog Jan zo’n bijzondere jaarkalender uitbrengt. Met prachtige fotografie die de kalender de smaakvolle warmte geeft die zo typerend is aan Hertog Jan. Liefhebbers krijgen de kalender gratis bij aankoop van een sixpack Oerblond. De kalender is vanaf nu beschikbaar, tot en met januari 2013.

In de kalender is onder andere informatie over de ingrediënten en het ontstaan van de verschillende Hertog Jan bieren te vinden. Maar het is vooral de bijzondere fotografie die de boventoon voert en de kalender zo uniek maakt. Fotograaf Thomas Thijsen legt uit:“Bij Hertog Jan wordt een eeuwenoud product op natuurlijke wijze gebrouwen. Dat wilde ik laten zien. Het hedendaagse bier terug in de bron van herkomst: de natuur. Dat levert bijzondere beelden op. Een samensmelting van Hertog Jan bier in de natuur, elke maand weer op een andere manier, maar altijd écht Hertog Jan”.

Ook meesterbrouwer Gerard van den Broek is erg enthousiast over de kalender: “De foto’s in deze kalender symboliseren het belang van de natuur voor onze ambachtelijke brouwerij en de bieren die we daar maken. Prachtig!”.

Hertog Jan wil met deze kalender samen proosten op 2013. Het is daarom zowel een dankbetuiging aan liefhebbers als een gelukwens voor het nieuwe jaar. Gratis verkrijgbaar bij aankoop van een sixpack Oerblond in diverse Nederlandse supermarkten en zolang de voorraad strekt.

Hertog Jan Oerblond is het koperblonde speciaal bier met een aangename bitterheid. Gebaseerd op een oud recept en in 2010 door Nederlandse bierliefhebbers gekozen tot het nieuwe speciaal bier van Hertog Jan.

Hertog Jan brengt exclusieve kalender uit