Hertog Jan Brouwerij uitgeroepen tot ‘Best gewaardeerd Dagje uit van Limburg’

Arcen - 19.06.2012

De Hertog Jan Brouwerij in Arcen is uitgeroepen tot ‘Best gewaardeerd Dagje uit’ van de provincie Limburg. Hier zijn we natuurlijk ontzettend trots op!

Bij het stemmen werd de Brouwerij beoordeeld op vier verschillende criteria: sfeer, prijs/kwaliteit, klantvriendelijkheid en bezienswaardigheden. Naast de Award ‘Best gewaardeerd Dagje uit’ van de provincie Limburg is de Hertog Jan brouwerij in de landelijke verkiezing op de vierde plaats geëindigd.

Namens alle medewerkers van de Hertog Jan Brouwerij willen wij iedereen hartelijk bedanken voor zijn of haar stem, waardoor wij deze mooie prijs hebben ontvangen.

Over Hertog Jan
Hertog Jan is niet meer weg te denken uit de Nederlandse biercultuur met zijn pilsener en ruime assortiment speciaalbieren, zoals Hertog Jan Karakter, Weizener en Grand Prestige. Hertog Jan is onderdeel van ’s werelds leidende brouwerijgroep Anheuser-Busch InBev, in Nederland ook verantwoordelijk voor merken als Jupiler, Dommelsch, Hoegaarden, Leffe en Beck’s. Zie voor meer informatie: www.hertogjan.nl