Hertog Jan Grand Prestige wint award!

Maak kennis van de Grand Prestige door deel te nemen aan de vaderdagactie.

Arcen - 25.05.2012

In het eerste weekend van mei heeft in Boulder (Colorado) de World Beer Cup plaats gevonden. Deze 9de editie van de World Beer Cup gaf 799 brouwerijen, uit in totaal 54 landen, de mogelijkheid om hun bier te presenteren. In totaal waren er 95 verschillende bier categorieën, waarbij er in elke categorie plaats was voor een gouden, zilveren of bronzen medaile.

Best Belgian-Style Strong Dark Ale

Hertog Jan heeft met zijn Grand Prestige de bronzen award gewonnen in de categorie ‘Best Belgian-Style Strong Dark Ale’ en laat daarmee zo’n 38 concurrenten achter zich.

Wij zijn hier natuurlijk enorm trots op! Om iedereen de mogelijkheid te geven kennis te maken met deze Award-winnaar, heeft Hertog Jan dit jaar een speciale vaderdagactie.

Vaderdag

Het is elk jaar weer moeilijk om iets origineels voor Vaderdag te bedenken. Vandaar deze leuke actie van Hertog Jan. Je reserveert een genummerde en persoonlijke fles Grand Prestige. Grand Prestige is het mooiste bier van Hertog Jan, ook wel Gerstewijn genoemd. De 75cl fles Grand Prestige ligt vervolgens in de kelders van de Hertog Jan brouwerij te Arcen op jou te wachten. Je ontvangt per post een authentiek certificaat om op vaderdag zelf aan de gelukkige te overhandigen. Het certificaat geeft bovendien recht op een rondleiding voor twee personen door de brouwerij. Kom dus samen genieten van een bezoek aan de Hertog Jan brouwerij in Arcen en geniet thuis nog even na van de heerlijke fles Grand Prestige. Het certificaat kan de komende acht jaar nog verzilverd worden, zo lang kan de fles namelijk blijven liggen. Maar zo lang hoef je natuurlijk niet te wachten! Meer weten? Kijk op www.hertogjan.nl of ga naar www.facebook.com/HertogJan

Over Hertog Jan

Hertog Jan is niet meer weg te denken uit de Nederlandse biercultuur met zijn pilsener en ruime assortiment speciaalbieren, zoals Hertog Jan Karakter, Weizener en Grand Prestige. Hertog Jan is onderdeel van ’s werelds leidende brouwerijgroep Anheuser-Busch InBev, in Nederland ook verantwoordelijk voor merken als Jupiler, Dommelsch, Hoegaarden, Leffe en Beck’s. Zie voor meer informatie: www.hertogjan.nl.