Jupiler staat komende zomer achter Oranjefan met EK Supportersshirt

• Grootschalige‘shirtje ruilactie’tijdens Koninginnedag in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. • Derde keer dat het Belgische biermerk het Oranje legioen op grote schaal steunt tijdens eindtoernooi.

Breda - 26.04.2012

Jupiler lanceert op 30 april tijdens Koninginnedaghaarnieuwe EK Supportersshirt met een grootschalige ‘shirtje ruilactie’in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Consumentenkunnen in het centrum van de steden hun shirtje ruilen voor het nieuwe oranje Jupiler EK Supportersshirt.

Het ‘shirtje ruilen’ is de aftrap van een grotere actie waarbij consumenten in alle supermarkten vanaf week 22 een thuis-shirt(oranje)of een uit-shirt (wit) krijgen bij de aankoop van een krat Jupiler.

Het is de derde keer dat het Belgische biermerk een gadget aan de Nederlandse supporters geeft in aanloop naar een voetbaltoernooi.

Tom Steppe, Marketing Directeur Jupiler zegt: “Voetbal past perfect in onze drie kernwaarden vriendschap, mannelijkheid en fun. Deze actie is voor ons de manier om de geweldige Nederlandse supporters te steunen tijdens de spannende voetbalzomer.”

Big Times Campagne

Het EK Supportersshirt is onderdeel van de ‘Jupiler Big Times’-campagne die enkele weken geleden van start ging in Nederland. Jupiler combineert in deze campagne haar drie marketingpilaren muziek, voetbal en barbecue, om directe betrokkenheid te creëren met de consument. Hiermee zet Jupiler de drie kernwaarden vriendschap, mannelijkheid en fun centraal.

Alle foto’s en video's van de actie tijdens Koninginnedag zullente vinden zijn op de JupilerFacebook pagina www.facebook.com/jupiler en op het JupilerYouTube-kanaal www.youtube.com/jupilerTV

Jupiler staat komende zomer achter Oranjefan met EK Supportersshirt