De Hotels van Oranje en AB InBev slaan handen ineen

Noordwijk - 18.04.2012

Sinds 1 maart 2012 hebben de Hotels van Oranje, een van Nederlands meest toonaangevende 5***** Hotels en AB InBev, ’s werelds grootste bierbrouwerij besloten om een samenwerkingsverband aan te gaan. De biermerken van AB InBev hebben dezelfde karakteristieken en uitstraling als de Hotels van Oranje. Hoogstpersoonlijk, passie, maar ook vriendschap en fun staan centraal voor allebei.

Vanaf 1 maart j.l.. kunnen de gasten genieten van een heerlijk glas Hertog Jan en Jupiler en de mooie speciaalbieren van AB InBev, zoals Hoegaarden en Leffe. De Hotels van Oranje zijn de eerste 5 sterren hotels in Nederland dat Hertog Jan bier op de tap heeft.

Bekendmaking

Woensdag 18 april vond de officiële bekendmaking van de samenwerking plaats. De Hotels van Oranje en AB InBev verwelkomden hun gasten in het nieuwe restaurant DUTCH!, met oer-Hollandse gastvrijheid voor heerlijke gerechten van Nederlandse bodem met een speelse ‘Touch of Dutch’. Chef-kok Maurice Hoegee en mâitre Bas Bekooij gaven samen met hun teams, een geheel nieuwe signatuur aan de Dutch way of cooking, begeleid door diverse bieren van AB InBev met uitleg van meesterbrouwer Gerard van den Broek.

Onder de aanwezige waren onder andere; Jaap Liethof, algemeen directeur Hotels van Oranje;  Frank Geerkens, Ambassadeur van België, Burgemeester Lokker van Noordwijk en Manisha Thakker, Country Director AB InBev Nederland, om samen te proosten op een mooie samenwerking.

Toekomst

In de toekomst willen de Hotels van Oranje en AB InBev het accent leggen op de business to business markt. Ook wordt de prachtige locatie van het hotel gebruikt voor fantastische evenementen, zoals de Jupiler League Gouden Stier uitreiking in Beachclub O. van  de Hotels van Oranje. Beide partijen zien veel meerwaarde in de samenwerking en beginnen hier dan ook vol enthousiasme aan, zoals algemeen directeur Jaap Liethof sprak over een ‘vruchtbare samenwerking’.

De Hotels van Oranje en AB InBev slaan handen ineen