Helmond Sport verzekert zich met vierde periodetitel van Jupiler Play-Offs

Zeist - 09.04.2012

Na een spectaculaire middag heeft Helmond Sport de laatste Bronzen Stier voor beste team in de wacht gesleept. Hiermee verzekert Helmond Sport zich van deelname aan de Jupiler Play-Offs.

Helmond Sport heeft maar zeven wedstrijden in de vierde periode nodig gehad om te laten zien dat zij het best team uit de vierde periode waren. Met 21 punten uit zeven wedstrijden lieten zij de concurrentie in deze periode ver achter zich.

Met het winnen van de Bronzen Stier voor het beste team in de vierde periode heeft Helmond Sport zich automatisch geplaatst voor de Jupiler Play-Offs 2012 waarin ze strijden om promotie naar de Eredivisie.Afhankelijk van hun stand op de eindranglijst zullen zij in de eerste of tweede ronde van de Jupile Play-Offs in actie komen.

Tijdens speelronde 33 op vrijdag 20 april zullen de winnaars van de Bronzen Stieren voor beste speler, beste trainer en beste talent bekend gemaakt, en officieel uitgereikt, worden.

Jij bepaalt samen met de trainers en aanvoerders uit de Jupiler League de 'Beste Speler' van de vierde periode in seizoen 2011/2012. Breng jouw stem uit via www.jupilerleague.nl/bronzenstier en maak kans op een kwartaalabonnement voor Voetbal International. Stemmen kan vanaf zondag 15 tot en met woensdag 18 april.

De hoofdtrainers en aanvoerders hebben al een selectie gemaakt van alle spelers in de Jupiler League en hebben gezamenlijk vier spelers genomineerd voor de bronzen stier in de categorie beste speler.

Per periode in de Jupiler League wordt aan het beste team, de beste speler, de beste trainer, de topscorer én het beste talent de bronzen stier uitgereikt.

Aan het einde van het seizoen wordt er in elke categorie één winnaar gekozen die de Gouden Stier wint. Met Dries Mertens als allereerste winnaar van de Gouden Stier voor beste talent is de gouden stier dé ultieme hoofdprijs aan het einde van het seizoen. Het is dit jaar het vierde seizoen dat deze prijzen vergeven worden.

Voor meer informatie omtrent de Bronzen en Gouden Stieren,  kijk op: www.jupilerleague.nl/goudenstier.php