Opening nieuwe, compleet in Hertog Jan stijl verbouwde Dinee Café De Kempen

Gerard van den Broek opent het in Hertog Jan stijl verbouwde eetcafé

Deventer/Arcen - 26.03.2012

Afgelopen vrijdag 23 maart werd het nieuwe, compleet in Hertog Jan stijl verbouwde Dinee Café De Kempen in Knegsel feestelijk geopend. De enige echte brouwmeester Gerard van den Broek opende deze speciale gelegenheid. Traditiegetrouw werd het eerste vat seizoensbier bij een lid van de Vriendenkring aangebroken. Dit jaar was het vernieuwde Dinee Café De Kempen de gelukkige!

Afgelopen vrijdag 23 maart was het dubbel feest. Niet alleen werd Dinee Café De Kempen officieel geopend, ook werd het eerste fust Hertog Jan Lentebock aangebroken. Naast de vaste gasten, familie en vrienden van de horecaondernemers, waren ook fans van harte welkom op de opening. Via de Facebook pagina van Hertog Jan werden zij uitgenodigd om te proosten op de opening van Dinee Café de Kempen en om de eerste Lentebock van het jaar te proeven.

Meer informatie over het verbouwde Dinee Café de kempen is te vinden op www.dineecafedekempen.nl.

Over Hertog Jan
Hertog Jan is niet meer weg te denken uit de Nederlandse biercultuur met zijn pilsener en ruime assortiment speciaalbieren, zoals Hertog Jan Karakter, Weizener en Grand Prestige. Hertog Jan is onderdeel van ’s werelds leidende brouwerijgroep Anheuser-Busch InBev, in Nederland ook verantwoordelijk voor merken als Jupiler, Dommelsch, Hoegaarden, Leffe en Beck’s. Zie voor meer informatie: www.hertogjan.nl