Winactie: uniek concert Tiesto

Maak kans op een exclusief en intiem concert Tiësto, Hardwell en R3HAB tijdens Cultuurnacht Breda

Breda - 06.01.2012

AB InBev steunt dit jaar als partner de Cultuurnacht en koppelt daaraan direct een unieke actie. Kaarten voor het exclusieve concert van Tiësto, Hardwell en R3HAB zijn verkrijgbaar via een winactie van Jupiler en Dommelsch.

Middels een Cultuurnacht passe-partout kunnen deelnemers gedurende de avond meerdere instellingen bezoeken. Alleen deelnemer Mezz vormt hier een uitzondering op. Tiësto, Hardwell en R3HAB zullen een exclusief en intiem concert geven in Mezz. Poppodium Mezz zal omgetoverd worden tot een heuse Dance-tempel.

Kaarten hiervoor zijn niet te koop en beperkt verkrijgbaar. Door het kopen van een krat of sixpack Jupiler of Dommelsch bij diverse Albert Hein supermarkten in en rondom Breda, maak je kans op 2 van de 100 kaarten die AB InBev weg zal geven. Zie voor de verdere actievoorwaarden de beschrijving in de supermarkten en op de website www.ab-inbev.nl.

Cultuurnacht Breda is een jaarlijks terugkerend evenement in Breda, dat begonnen is in 2009. Het is een initiatief om op één avond met diverse kunst- en cultuurinstellingen te kunnen kennismaken. Op 20 januari 2012 vinden er in drieëndertig instellingen zoals musea, galeries, theaters en andere kunst- en cultuurinstellingen in Breda, activiteiten plaats op het gebied van kunst en cultuur.

“AB InBev vindt het belangrijk dat mensen op een gezellige en informele sfeer kennis kunnen maken van de diversiteit aan kunst en cultuur in Breda. AB InBev heeft als droom om ‘het beste bierbedrijf in een betere wereld te worden’ en in die betere wereld mag kunst en cultuur niet ontbreken. En dat dit jaar Tiësto, Hardwell en R3HAB een concert verzorgen in hun ‘thuisstad’ Breda is uniek.” aldus Annemieke Matthijssen, Corporate Affairs Manager Nederland.

Over AB InBev

AB InBev Nederland is onderdeel van Anheuser-Busch InBev, ’s werelds leidinggevende bierbrouwer. AB InBev voert in Nederland bekende biermerken zoals Jupiler, Hertog Jan, Dommelsch, Hoegaarden, Leffe en Beck’s. Zie voor meer informatie: www.ab-inbev.nl

Winactie: uniek concert Tiesto