Hertog Jan Oerblond TV commercial vanaf 14 oktober 2011 te zien

Breda/Acren - 13.10.2011

De commercial van het nieuwe bier van Hertog Jan ‘Oerblond’ is vanaf 14 oktober te zien op de nationale televisie. Deze commercial maakt onderdeel uit van de campagne ‘de proeverij’. Café Beekman & Beekman te Deurne is het decor geweest en is uitgekozen vanwege het interieur, passende karakter en de geweldige ambiance.

Café Beekman en Beekman is een dag dicht geweest, maar was gelijktijdig enorm druk vanwege ongeveer vijftig cameramensen, acteurs en figuranten. Beekman en Beekman maakt deel uit van de Hertog Jan Vriendenkring café’s en is een echte ambassadeur voor het merk Hertog Jan.

De ruimte Beekman en Beekman is uitgekozen vanwege de hoogte, het interieur en de uitstraling, wat perfect past bij de authenticiteit van Hertog Jan.

Door middel van proeverijen hebben vele bierliefhebbers de bieren kunnen beoordelen. Middels de website, een mobiele applicatie of de Facebookpagina hebben velen een stem voor hun favoriete bier achtergelaten, begeleid door een proefnotitie en een gekozen naam. In de nieuwe commercial komt de campagne - het proeven en het stemmen - duidelijk naar voren.

Het nieuwe bier Oerblond is reeds geïntroduceerd.

Oerblond

Oerblond wordt met zorg gebrouwen op basis van een historisch recept uit onze rijke archieven. Hiervoor creëerden wij mout uit speciaal geselecteerde zomergersten. Voor de hop gebruikten we zowel Bitterhop als Saazer Hop. Dit resulteerde in een fraaie koperblonde kleur en een rijke smaak: prettig tintelend met een aangename bitterheid die langzaam wegvloeit tijdens de afdronk.

Over Hertog Jan

Hertog Jan is niet meer weg te denken uit de Nederlandse biercultuur met zijn pilsener en ruime assortiment speciaalbieren, zoals Hertog Jan Karakter, Weizener en Grand Prestige. Hertog Jan is onderdeel van ’s werelds leidende brouwerijgroep Anheuser-Busch InBev, in Nederland ook verantwoordelijk voor merken als Jupiler, Dommelsch Leffe, Hoegaarden en Beck’s. Zie voor meer informatie: www.hertogjan.nl

Hertog Jan Oerblond TV commercial vanaf 14 oktober 2011	 te zien