bgbg
swoosh

Dream-People-Culture

De cultuur van AB InBev is samen te vatten in drie woorden: Dream, People en Culture.

Dream

Als AB InBev stimuleren we onze mensen te werken aan onze gezamenlijke droom: het Beste Bierbedrijf te zijn dat Mensen Samenbrengt voor een Betere Wereld.

Ons doel is om de beste bierbrouwer te zijn en dat vormt een permanente uitdaging. Wij leggen voortdurend de lat hoger, om het bedrijf te laten groeien en om duurzame resultaten te blijven realiseren.

People

Om de beste te zijn, dien je de beste mensen in huis te hebben. Getalenteerde mensen die betrokken zijn en goed gedijen in onze bedrijfscultuur vormen de belangrijkste pijler voor onze groei en succes op de lange termijn.

Culture

'Ownership' vormt een belangrijk onderdeel van wie we zijn en hoe we ons gedragen. Het begint met de mentaliteit waar iedereen die bij AB InBev werkt over beschikt - onze mensen beschouwen AB InBev als hun bedrijf en dat zie je terug in de manier waarop ze hun werk doen. AB InBev's cultuur definieert ons als bedrijf, erenigt ons op iedere plek waar wij zaken doen en is een uniek kenmerk wat onze concurrenten nooit kunnen kopiëren. Bovenal zijn we een verkoopgericht bedrijf, dat in alles zijn klanten centraal stelt. Alles wat we doen is gericht op onze missie: het creëren van duurzame relaties met consumenten, door merken en ervaringen te bieden die mensen bij elkaar brengen.

Ons "Better World"-programma 


Anheuser-Busch InBev © 2017